english • русский
en • ru

Интро для исторических 8-ми и 16-битных платформ, таких как ZX Spectrum, Commodore 64, Atari XL/XE, MSX, IBM PC, БК0010/0011 и им подобных.

  • Размер работы: 256 байт без учета загрузчика.
  • Максимальное время показа – 1 минута без учета времени загрузки, распаковки, декранча и др.
  • Если у интро нет явной концовки, то автор должен указать, в какой момент показ работы будет прерван. Иначе мы решим это сами.

This compo accepts intros for such 8-bit or 16-bit platforms as ZX Spectrum, Commodore 64, Atari XL/XE, MSX, IBM PC, БК0010/0011 etc.

  • Max size is 256 bytes w/o the loader.
  • The intros will be shown for no more than one minute, not counting the loading and depacking time.
  • If an intro doesn't have a clear ending, its' author should tell at which point we should stop the intro, or otherwise, we will decide when to stop it ourselves.

3Lasoft ChessMaster by shuran33

ZX Spectrum
trd
  • CPU Z80 3.5MHz, 48Kb RAM
  • Screen 256х192, 15 colors, attributes 8x8, 2 colors per attribute
  • 1-bit sound generated by CPU
шахматный долг [.][.]
vts:53 sum:366 avg:6.91 iqm:7.11

Comments

Only registered users can write comments.

Интро для исторических 8-ми и 16-битных платформ, таких как ZX Spectrum, Commodore 64, Atari XL/XE, MSX, IBM PC, БК0010/0011 и им подобных.

  • Размер работы: 256 байт без учета загрузчика.
  • Максимальное время показа – 1 минута без учета времени загрузки, распаковки, декранча и др.
  • Если у интро нет явной концовки, то автор должен указать, в какой момент показ работы будет прерван. Иначе мы решим это сами.

This compo accepts intros for such 8-bit or 16-bit platforms as ZX Spectrum, Commodore 64, Atari XL/XE, MSX, IBM PC, БК0010/0011 etc.

  • Max size is 256 bytes w/o the loader.
  • The intros will be shown for no more than one minute, not counting the loading and depacking time.
  • If an intro doesn't have a clear ending, its' author should tell at which point we should stop the intro, or otherwise, we will decide when to stop it ourselves.
Authorization
Sign in with SceneID